tirsdag 16. september 2008

Her kommer resultatet av scrappekvelden med søstern. Kom gjerne med noen innspill altså.
Jeg trenger tips og råd får å gjøre ting bedre!
Skal skrive noe på den lappen ved siden av bildet, men har bare ikke funnet ut HVA ennå... hehe.

Må også innrømme at jeg har kikket på en LO fra Hilde sin side. Er veldig greit å ha noen å kikke litt etter når det gjelder oppsett o.l.
Ser at fargene er litt "blassere" enn de egentlig er. Har ikke noe problemer med å lese teksten her hjemme f.eks.


12 kommentarer:

Vibeke sa...

Takk for hilsen i bloggen min!!!

Ser du bor i Stange - bor i Hamar jeg!!

Utrolig flott bilde på den LOen her!!!:)

Vibeke sa...

Det stemmer :):)

{ Kristina } sa...

Men hva er det jeg ser da? Har du begynt å scrappe? Så moro at du har laget deg blogg om det i tillegg. Det er stort sett i bloggene jeg farter for tiden!

Var jo så nusselig denne layouten din da, og et nydelig bilde.

Bente sa...

Takk for det Kristina!!
Joda, jeg prøver iallefall.. men er jo så fersk at jeg føler det er litt vanskelig. Uansett har jeg funnet ut at det er godt for hodet da.. for man kan jo ikke tenke på noe annet når man driver med dette.. hehe!
Koselig at du titter innom da.

Stine sa...

Åååå, se på han da !! Synes LOen er kjempefin jeg Bente - du er flink!! :)
Her skal jeg følge godt med, og ja, vi må ha noen scrappetreff. Fylle opp bilen min å komme jeg :)

Bente sa...

Tusen takk Stine!! :-)
Ja, du får fylle opp bilen og ta en tur.

Ingrid sa...

Åh, den var nydelig syns jeg!!

Maiken sa...

Denne var veldig fin!:) Nydelig bilde og vakker stemning!:)

Nina B. sa...

kjempeherlig Bente! Duse, flotte farger som passet veldig bra til bildet! Hva med et dikt eller noe ved siden av?

Bente sa...

Tusen takk Nina og Maiken :-)

Nina: Ja, jeg har bladd og lett etter noe passende.. noen tips, så kom med det!!

ninabakke sa...

Kjempe fin LO :)

Bente sa...

Takk for det nina!!