tirsdag 9. september 2008

9. september 2008

Skikkelig grått her idag, og må vel prøve å bruke dagen til å gjøre litt her hjemme.
I går var jeg og shoppet en del scrappesaker, og det blir spennende å se om jeg klarer å få noe ut av det etterhvert. Jeg er skikkelig treig til å komme i gang, men må sette meg ned og se om jeg finner noen bilder som jeg vil scrappe. Burde absolutt ikke være noe problem, siden jeg har omtrent 3000 bilder å velge mellom :-)
Nå skjer det masse frem til neste uke, men får se om jeg ikke tar med sakene til Ingrid i kveld... kanskje vi rekker litt før hun må på jobb!!
Er jo så mange av mine venner som er råflinke til å scrappe, så tror nok jeg helt klart kan klare å finne litt inspirasjon der!

2 kommentarer:

Store og små sa...

Herlig snuppa!
Jeg henger med!

Bente sa...

Så bra da :-) Jeg og Ingrid har hatt en liten scrappe seanse i kveld.. og jeg er jo så super håpløs på å finne farger, ark og pynt som passer, men det MÅ vel bare bli bedre!!

(og jeg har laget en ikke guttete gutte -Lo i dag :knegg: .. stakkars gutt)