mandag 2. februar 2009

Utfordring fra Hilde!!

Jeg har fått i utfordring av Hilde og skrive om 5 ting jeg er avhengig av, og det var egentlig litt vanskeligere enn jeg hadde trodd.. Men jeg hopper da i det også får vi se hva jeg kommer frem til!!

1. Søvn!!! Jeg fungerer utrolig dårlig uten, og er det noe jeg hater så er det å være trøtt.

2. Bilen min. Jeg hadde vært tapt uten den, for jeg liker ikke å sitte hjemme, så på fridagene mine er jeg bestandig ute og farter. (sambo sier jeg er håpløs) Trenger ikke være noe spes, men søster min får ofte besøk da, siden hun er den del hjemme på dagtid.

3. Venninnetid. Blir alt for lite av det, men fy søren og godt det er når man tar seg tid. Har et par venninne-hytteturer i minnet, og det er bare utrolig avslappende og ikke minst gøy!

4. Telefonen min!! (litt flaut kanskje, men helt sant) Jeg er av typen som gjerne snur på vei til jobb om jeg har lagt den igjen. Vet ikke hvorfor, men jeg har et ekstremt avhengighetsforhold til den hihi

5. Familien min!! Både de her hjemme og mine nærmeste (søster , mor) Kasper betyr jo selvsagt alt, og ville ikke vært han foruten for ALT i verden!

... også ser jeg at jeg kunne fortsatt med flere punkter. Bare jeg kom på glid dukket det jo opp flere ting. Om det nødvendigvis er riktig rekkefølge på dette kan jeg ikke si, men det er iallefall de tingene jeg er veeeldig avhengig av.

3 kommentarer:

Store og små sa...

Festlig at en som er avhengig av telefonen alltid har den på lydløs... Hihi!

Ingrid sa...

HAHAHA!!!!!

Bente sa...

Hehe.. ja, men har den jo med meg alikevel da!!! Men den lydløse knappen er jo genial da... hihihihi